Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 
Ακούστε τις συνεντεύξεις εδώ
Αύριο Πέμπτη πέφτει η αυλαία των προβολών του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου στα Χανιά. 

Το 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Ιεράπετρας θα πραγματοποιηθεί στην Ιεράπετρα, την Πύλη των Πολιτισμών και των Ηπείρων από 5 έως 10 Αυγούστου 2017. Εικόνες και ήχοι, τοπία και άνθρωποι που ταξιδεύουν από τις εσχατιές του κόσμου και βρίσκουν φιλόξενο αραξοβόλι στο Νότο, γίνονται σκηνές και συναισθήματα στο πανί του Κινηματογράφου. Ελληνικά – Ευρωπαϊκά και ντοκιμαντέρ από ολόκληρο τον κόσμο, χρωματίζουν το φεστιβάλ με ταυτόχρονες προβολές στις πόλεις του Ν. Λασιθίου και στις πρωτεύουσες των Νομών της Κρήτης.

Και ύστερα, μόλις κλείσουν τα φώτα της ράμπας στην Ιεράπετρα, το Φεστιβάλ ανοίγει τα πανιά του και ταξιδεύει από το Σεπτέμβριο του 2017 μέχρι τον Ιούνιο του 2018, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, προβάλλοντας τον Ελληνικό Πολιτισμό στο παγκόσμιο κινηματογραφικό γίγνεσθαι. Οι χώρες που περιοδεύει είναι η Ρωσία, η Γαλλία, η Αμερική καθώς και τα Διεθνή Φεστιβάλ,Hollywood – Καναδάς (filmfreeway), Ισπανία(clickforfestivals),Γερμανία(filmfestivallife), Αγγλία(festome).

Η σκηνοθέτης και Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Ελένη Βλάσση, έδωσε μέσα από ένα συνεπή και αποφασιστικό αγώνα, ένα σπουδαίο θεσμό στην Ιεράπετρα μα και σε όλη την Κρήτη.

Έτσι, πέντε μέρες κάθε χρόνο, η πανέμορφη πόλη της Ανατολικής Κρήτης, γίνεται το επίκεντρο του κινηματογραφικού ενδιαφέροντος σε όλο τον κόσμο.

Σε συνέντευξή της στην ΕΡΤ Χανίων η κ. Βλάσση αναφέρθηκε στην ιστορία του Φεστιβάλ και στο πως, ένας νέος θεσμός, αγκαλιάστηκε από την τοπική κοινωνία, τους φορείς και, τελικά και από το Υπουργείο Πολιτισμού.

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Ιεράπετρας ήρθε για πρώτη φορά φέτος στα Χανιά, με πρωτοβουλία του κριτικού κινηματογράφου, μέλους της Ακαδημίας Κινηματογράφου και της Κριτικής Επιτροπής του συγκεκριμένου θεσμού, Κώστα Κωνσταντινίδη, και με την στήριξη και συνδιοργάνωση της ΚΕΠΠΕΔΗΧ ΚΑΜ και του Λεωνίδα Μανωλικάκη.